טיפים לכלה ביום החתונה

יום חתונתך מתקרב? את ודאי נרגשת. אפשר בהחלט להבין זאת. מדובר באירוע גדול, עם מוזמנים רבים. השקעת כסף ומאמץ רב וכן דאגה לכל פרט ופרט, בהפקת הענק הזו. לנוחותך, מאמר זה מכיל טיפים מגוונים שיעזרו לך לצלוח את יום החתונה בשלום, ללא “פשלות”, כדי שתוכלי לא רק ליהנות באירוע עצמו, אלא גם לזכור אותו לטובה בשנים שלאחר מכן.

  • אם בחרת תסרוקת כלה בסגנון פזור יחסית, הקפידי לשים בתיק שלך ספריי שיער לחיזוק. במהלך הריקודים, שיערך עלול להתפזר יתר על המידה. כמה ריסוסים מספריי החיזוק שהכנת מבעוד מועד, יסדרו שוב את שיערך וישוו לו מראה טבעי.
  • למרות שמדובר באירוע חשוב ביותר, אל תתפתי לבקש עיצוב שיער לכלה במראה “גדול מהחיים”. תסרוקת כלה עכשווית היא אמנם אלגנטית, אך גם כזו שנראית טבעית ובעיקר- נוחה. בימינו אין מקום עבור עיצוב שיער לכלה שהוא “תיאטרלי”, שכן תגובת הנוכחים עלולה לנוע בין תדהמה לבין גיחוך.
  • הקפידי לסגור עם הלהקה או הדי-ג’יי את רשימת השירים המושמעים עוד לפני החתונה. השתדלי לשלב בין כל הטעמים המוזיקליים של הקהל, ביחס ישר לכמות הנוכחים. מאידך, אם ישנם צעירים רבים בחתונה וכמות השירים המודרנית תהיה רבה, כדאי להתחשב גם בקהל המבוגר ולא להגזים עם עוצמת השמע (“ווליום”).

  • דברי עם מומחה עיצוב שיער לכלה אם כדאי שיהיו לך שתי תסרוקות, אחת לחופה ואחת לאחרי החופה.תסרוקת כלה לחופה היא אלגנטית והדורה ואילו תסרוקת כלה לאחרי החופה- שמה דגש על נוחות הכלה. מומחה עיצוב תסרוקות יכול לעצב לך תסרוקת כלה לחופה ולהדריך אותך כיצד להסב אותה לתסרוקת נוחה יותר בהמשך הערב. ייתכן ותידרשי לשם כך לעזרתה של חברה טובה, אז בקשי את עזרתה לפחות ערב מראש.
  • הנחי את הצלם לא להפריע ל”זרימה הטבעית” של האירוע. צלם אשר מסתיר לנוכחים או מזיז אותם ללא הרף, יעורר תסכול או כעס בקרב המוזמנים. אם הצלם אוהב “לביים” את התמונות שהוא מצלם, וודאי מראש שיהיו לו כמה הזדמנויות לעשות זאת כמה פעמים במשך הערב, כך שבשאר הערב הוא לא יתערב במהלך האירוע.
  • אוהבת לחדש ולהפתיע? שמרי בתיקך כמה אביזרי קישוט לשיער, כמו פרחי משי, אבני חן, סרטים או קשתות. שוחחי מעצב התסרוקות קודם לכן, כדי שינחה אותך איך לשלבם בשיער, ליצירת תסרוקת כלה עם מראה ססגוני ומפתיע.
  • אל תתנתקי יותר מדי מהקהל. הקפידי לשוחח מידי פעם עם מוזמנים שאינם נמנים רק על חוג חבריך הקרובים. ישנם אורחים שמגיעים מרחוק, או אורחים מבוגרים שההגעה אינה קלה עבורם, מבחינה פיזית. אירוע מרגש בשילוב עם יחס אוהב מצד הכלה, יחמם את ליבם לשנים רבות.
  • הכיני מבעוד מועד כמה סיכות ראש או אביזרים אחרים המסייעים לייצוב השיער. במהלך הריקודים את עשויה להזדקק להם, כדי לשמור על תסרוקת כלה מסודרת, אטרקטיבית ופוטוגנית.
  • עיצוב שיער לכלה יהיה מושלם עם אפור מתאים. הדברים אמורים במיוחד כאשר מדובר בכלה עם תסרוקת כלה אסופה או חצי אסופה, המדגישה את תווי הפנים שלך. על כן, קחי מאפרת כלות מקצועית. מאפרת כזו תדע להבליט את המאפיינים האטרקטיביים יותר בפניך ולטשטש את האחרים.

לסיום, אם תכננת את כל אירוע החתונה בקפידה, פשוט השתדלי ליהנות בחתונתך! זכרי: אינך יכולה להיות גם השחקנית הראשית וגם הבמאית בהפקת הענק הזו. איש אינו מצפה זאת ממך. אם את מאוד מודאגת בקשר להתנהלות המתוכננת של כמה דברים, בקשי מחברה או ידיד להשגיח במהלך הערב, שעניינים אלו יתבצעו כמתוכנן.