האם הגיע הזמן לבצע “מהפך” בשיער?

Hairdresser

שיער הינו אביזר אופנתי חשוב, אצל נשים וגברים כאחד. השיער הוא חלק חשוב  מן התדמית שלנו. שיער שאינו בריא, אינו מטופל כהלכה, אינו מתאים למראה החיצוני שלנו ואפילו לאישיותנו, הוא בעיה.

‎פעמים רבות אנו מתקשים לזהות מהו הרגע, שבו עלינו לקבל החלטה ולשנות את מראה שיערנו. להלן כמה רעיונות לסימנים מוקדמים, שהתייחסות לכל אחד מהם או ליותר עשויה לסייע לנו לגבש החלטה לבצע “מהפך” בשערנו.

  • השיער איבד מן הנפח שלו.

החלק העליון של שערכם שטוח, ואילו צדי השיער נפוחים יתר על המידה. במצב זה, השיער אינו מהווה עוד מסגרת אחידה והולמת לפנים שלכם. הגיע הזמן לשינוי!

  • חברים מן התיכון אומרים לכם: “לא השתניתם בכלל!!!”

לכאורה, רובנו מוחמאים. עשר, עשרים שנה אחרי התיכון, וחברינו מחמיאים לנו, שלא השתנינו כלל! כלומר, אנו עדיין נראים צעירים, חטובים, ללא כרס או קמטים. אך יש גם צד שני למחמאה שכזו. להיראות אותו הדבר לאורך השנים – יש בכך מידה של “עמידה במקום”. תסרוקת שהתאימה לנו בנעורינו, לא בהכרח תתאים לנו כבני אדם מבוגרים, הורים לילדים וכד’. זה הזמן לערוך שינוי בשיער. קל לשנות את מראה השיער, וההבדל שהוא עושה לדמותנו רב וחשוב.

  • הגוונים הופכים בולטים יותר מצבע השיער הטבעי.

מתוך נוהל רגיל של הוספת גוונים לשיער, לעיתים קשה להבחין, שלפתע צבע שערנו השתנה. אם איננו רוצים לשנות את צבע שערנו, רק להחיותו מעט באמצעות גוונים, אנו נתקלים בבעיה. פתרון הבעיה הוא פשוט: ניתן לצבוע את השיער לצבעו הטבעי, להמתין כשלושה חודשים ואז לחזור ולהוסיף גוונים.

  • הפסקתם לקבל מחמאות על שיערכם.

כאמור, שיער הוא חלק חשוב מן המראה החיצוני שלנו. שינוי קל או משמעותי בשיער נראה מיד על ידי הסובבים אתכם, והמחמאות, בדרך כלל, אינן מאחרות לבוא.

  • שיערכם וצבע עורכם דומים מאוד.

במקרה כזה, מומלץ להוסיף גוונים קלים לשיער. אפילו תוספת מעטה שכזו עשויה לשנות לחלוטין את תדמיתכם. גם שיערכם וגם עורכם נראים לפתע בריאים יותר.

  • התקדמתם בסגנון לבושכם, נותרתם מאחור עם השיער.

במהלך השנים אנו משנים את סגנון הלבוש שלנו. אנו מתאימים אותו לאופנה, למבנה הגוף המשתנה שלנו, ואפילו לשינויים במעמדנו המקצועי או באופיינו. ריבם מאתנו נוטים לדבוק בתסרוקת שלהם במשך שנים ארוכות, אף אם כל החלקים האחרים של המראה שלהם השתנו. אל תפחדו לשנות את מראה השיער! זכרו, באמצעים העומדים לרשותנו היום, אף אם הבחירה שעשיתם נראית בעיניכם קטסטרופלית, תמיד ניתן לשחזר את המראה הקודם, אף אם לא באופן מיידי.

  • דבקות בתסרוקת ה”זנב סוס”

כדאי לדעת שאלה מבינינו הנוהגים ללכת בקביעות עם “זנב סוס” גורמים למשיכה מתמדת של שיערם, ועלולים, במקרים מסוימים, לפגוע ולהחליש את שורשי השיער. כדאי לנסות תסרוקת של זנב סוס רפויה מעט, כשחלק מן השיער מסתלסל בצדי הפנים. כמו כן מומלץ לתת לשורשי השיער מנוחה מעת לעת, ו…לשנות תסרוקת.

  • אתם משקיעים למעלה מ-20 דקות בסידור תסרוקתכם

אם אתם מוצאים את עצמכם משקיעים זמן בלתי סביר בכל פעם שאתם נערכים ליציאה יומיומית מהבית, הגיע הזמן לערוך שינוי בתסרוקת, במילים אחרות, לבצע “מהפך”. הזמן הרב מעיד על כך שהתסרוקת מסובכת מדי, או שהשיער סרבן ועקשן, ואינו מתאים לתסרוקת שבחרתם. בקשו ממעצב השיער שלכם למצוא עבורכם תסרוקת, שתהלום את פניכם, ותיראה טוב גם כמה ימים או שבועות לאחר יציאתכם ממעצב השיער.